piątek, 17 marca 2017

2 fotowyzwanie marcowe

Kochani :)
Szybciutko podaje nowe tematy,
bo żem nie co spóźniona. 

Temat 1. Wiosna już
Temat 2. Guzik
Temat 3. Okrągłe (kula)

A teraz wyróżnione zdjęcia
(wszystkie mi się podobają, ale wybrać trzeba, więc wybrałam).
W temacie kobiecych gadżetów 
wybrałam ręcznie robione gadżety od Bożenki Starzak:


Co do słodkości zjadłabym wszystko, 
ale najbardziej urzekły mnie babeczki od Padodecor:


Jesli chodzi o liśc to miseczki od Krysi są cudne wszystkie trzy:




Kochani zapraszam wszystkich chętnych do zabawy z aparatem.
Przypominam, że w zabawie może wziąć udział każdy, nie trzeba prowadzić bloga,
wystarczy że, do 31 marca przyślecie zdjęcia na adres:

witaminka24@interia.pl

Kochani sami decydujecie ile zdjęć chcecie przysłać do zabawy i na który temat.

Pozdrawiam
witaminka

4 komentarze:

  1. Agatko! Dziękuję za Wyróżnienie,Teraz trzeba zacząć nowe Zdjęcia :-) - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Krysi liście podziwiałam już wcześniej; prawda, że są super. A babeczki też chętnie bym wciągnęła :) Serdeczności Agatko, życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za wyróżnienie:))wszystkie zdjęcia fajne:)pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Listki cudne szczególnie ten ażurowy. Brawo : )

    OdpowiedzUsuń