wtorek, 1 listopada 2016

1 fotowyzwanie listopadowe

Witajcie Kochani :)

Czas na nowe tematy fotograficzne.
Oto one:

1. JESIEŃ
2. ŚNIADANIE
3. K JAK.......

Kochani mam nadzieję że, tematy nie są trudne.
Fotki przesyłajcie do 15.11. na adres:

witaminka24@interia.pl

A teraz zdjęcia, które
jakoś mnie zainteresowały pod różnymi względami
z poprzedniego wyzwania:

W temacie owocowym
urzekły mnie ogromnych rozmiarów podgrzybki
przysłane przez Basię Pawlak:


Jeśli chodzi o okno
to podoba mi sie okienko ozdobione bratkami,
o takie jak u Kryszu:


Jestem strasznym łasuchem,
więc jeśli chodzi o kolor brązowy,
podobają mi sie babeczki od Padodecor.
Na pewno były pyszne:)



I to wszystko na dzisiaj.
Pozdrawiam
witaminka

5 komentarzy:

  1. Wyglądają jak prawdziwki ;) Gratuluję wyróżnionym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko! Serdecznie Dziękuję Ci za wyróżnienie, Zdjęcia Wszystkie były wspaniałe - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne tematy:)idę szukać inspiracji:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe zdjęcia. Gratuluję wyróżnionym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wyróżnienie! Fajna niespodzianka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń