środa, 6 kwietnia 2016

Podsumowanie wyzwania kwiatowego w marcu

Witajcie Kochani :)

Dzisiaj post podsumowujący kwiatowe wyzwanie marcowe,
w którym inspirowały nas tulipanki.

Powstało duzo pięknych prac.
Bardzo bardzo dziękuję, że bawicie się ze mną 
i mam nadzieję, że w kwietniu tez będziemy się razem bawić.

A teraz nasze prace:










Kochani jeśli czyjejś pracy nie ma w kolazykach
piszcie szybciutko.

Praca która mnie najbardziej ujęła jest
talerzyk autorstwa
jjka


Asiu oto banerek dla Ciebie:



Zapraszam na nowe wyzwanie z

IRYSEM

w roli głównej.

Pozdrawiam
witaminka



8 komentarzy:

  1. o widać , że tulipanki wszystkim przypadły do gustu , trochę było łatwiej bo i u mnie były tulipanki. Wszystkie prace śliczne , dziewczynki stanęły na wysokości zadania. Dziekuje ze zabawę.
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny- super prace, ale przy talerzyku ja tez wymiękłam!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero teraz widać ile ślicznych prac powstało. Piękne

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję. Ale wszystkie prace przecudne. Kilka mnie zauroczyło i ze zwykłą "zazdrością"... zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne prace :)

    Zapraszam również na mojego bloga
    http://agnesdecoupage.blog.pl/

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń