piątek, 2 października 2015

Szklana sóweczka - czwartkowa sówka w piątek

Witajcie Kochani :)

jako że, wczoraj był pierwszy dzień miesiąca
i ogłaszałam nową inspiracje do wyzwania kwiatowego,
sóweczka prezentuje się dzisiaj:



(Kochani zdjęcia troszkę nie wyszły, ale światło mi nie dopisało)

Sóweczka jest wykonana z barwionego szkła,
jest niewielka
(około 5 cm).

Zapraszam jutro na podsumowanie
 kwiatowego wyzwania z września.

Kochani mam jeszcze pytanie, czy ktoś może ma pomysł na nietypową kartkę z suszonymi kwiatami, muszę zaskoczyć moja panią profesor.
Jeśli macie jakieś pomysły piszcie w komentarzach. 

Pozdrawiam
witaminka

9 komentarzy:

  1. Agatko pomysł to może mogłaby Ci jakiś podsunąć tylko sprecyzuj cz chodzi o nietypowy kształt,temat czy technikę wykonania nietypowej kartki. Ja kiedyś chcą podziękować naszej kierowniczce chóru zrobiłam z tektury gitarę okleiłam welurem,odrobiłam ogromnym kwiatem i napisem - Dziękujemy za miłość do muzyki. Pomogłam? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach Ty mój aniele. ogólnie głównym elementem kartki maja być ususzone na płasko kwiatuszki, ja chcę czymś zaskoczyć i myślałam może o jakimś kształcie innym, albo żeby sie jakoś inaczej otwierała, po prostu poluje na szóstkę :)

      Usuń
  2. Wpadł mi jeszcze jeden pomysł -kartka w kształcie autobus, a życzenia w oknach

    OdpowiedzUsuń
  3. super sówka Może ci podkradnę pomysł i będę tak pokazywać swoje muszelki c o do kartek z suszonych kwiatków to ja robiłam takie normalne http://basiapawlak.blogspot.com/2013/06/kartki-i-mae-kompozycje-kwiatowe.html a nasza instruktorka piękne obrazy http://basiapawlak.blogspot.com/search/label/warsztaty?updated-max=2013-06-18T18:37:00%2B02:00&max-results=20&start=31&by-date=false

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko dziekuję za linki, juz byłam podglądać hhihih Możesz Kochana skraść pomysł na pokazywanie kolekcji, ja chętnie będę podziwiać, może tam zrobić muszelkowe wtorki, albo środy :) pozdrawiam

      Usuń
  4. Sówka bardzo fajna. Agatko wpisz sobie w google w grafice np nietypowe kartki i tym podobne, to wyskoczy Ci ich sporo, może tam znajdziesz jakąs inspiracje na swoja karteczkę. Ja najczęściej tak właśnie szukam pomysłów na swoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Lidziu właśnie tak zrobiłam i coś tam znalazłam, niedługo pokażę efekty :)

    OdpowiedzUsuń