środa, 9 lipca 2014

Babeczkowy wpis journalingowy

Witajcie Kochani :)

dawno nie pokazywałam żadnego wpisu do journala,więc dzisiaj to nadrabiam. Jako fanka wszelkich słodkości poczyniłam wpis babeczkowy (powstał na głodzie słodyczowym, kiedy nic słodkiego w domu nie znalazłam ;(  ) Oczywiście głównym bohaterem są babeczki.


Tło wpisu zrobiłam sama przy pomocy serwetki (białej warstwy bez nadruku) oraz farb akwarelowych. Babeczki wycięłam z serwetki, a napis wydrukowałam.

Wpis zgłaszam na słodkie wyzwania organizowane przez Przyda się (więcej informacji tutaj)

Jak wam się podoba wpis? 
pozdrawiam słodko
witaminka

5 komentarzy:

  1. Bardzo słoski ten wpis, babeczki apetyczne, chyba nawet mam ta serwetkę w swoc zbiorach ale dotychczas nei zalazły zastosowania .
    Pozdrawia serdecznie i życze udanego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo słodki wpis :) babeczki pyszne ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj kusi, kusi! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu Przyda się!

    OdpowiedzUsuń